Zamknij
Serwis www.gazeta-msp.pl wykorzystuje technologię "cookies" tzw. ciasteczka. Pliki wykorzystywane są dla celów poprawnego funkcjonowania naszego serwisu. W przypadku braku zgody na ich zapisywanie konieczna jest zmiana odpowiednich ustawień przeglądarki internetowej z jakiej korzystasz.

Home >> Wszystkie artykuły >> Jak założyć Call Contact Center i uniknąć większości błędów? >>

Jak założyć Call Contact Center i uniknąć większości błędów?

Zapraszamy na bezpłatne seminarium!

Dialogic Corporation - światowy lider w technologii służącej do budowy contact center, wraz z firmą Altar - polskim producentem systemów wspierających kontakty z klientami - zapraszają na bezpłatne seminarium pt. Jak założyć Call Contact Center i uniknąć większości błędów?
GDZIE: Hotel Trawiński, Poznań
KIEDY: 26 maja 2009 r.





Podczas seminarium uczestnicy będą mieli możliwość wysłuchania wykładów oraz spotkania się ze specjalistami i ekspertami związanymi z szeroko rozumianą obsługą klienta przez telefon.

Celem seminarium jest zapoznanie uczestników z podstawowymi pojęciami związanymi z obszarem call/contact center na poziomie technicznym, technologicznym i organizacyjnym. Pragniemy dostarczyć uczestnikom na tyle głębokiej wiedzy, aby w sposób świadomy mogli rozpocząć działania inwestycyjne związane ze zbudowaniem profesjonalnego contact center.

Zapraszamy:
osoby i firmy pragnące zbudować call/contact center, przedstawicieli kadry kierowniczej przedsiębiorstw, dyrektorów i managerów call center, właścicieli przedsiębiorstw wykorzystujących lub planujących wykorzystać telemarketing w swojej działalności, menedżerów call center a także decydentów, którzy myślą o telemarketingu jako o narzędziu skutecznej promocji, sprzedaży i wsparcia marketingowego.

Podczas seminarium wystąpi dr Marian J.Kostecki z firmy szkoleniowej MasterPlan – ceniony praktyk, od 10 lat związany z obszarem contact center, prezes Stowarzyszenia Managerów Call Center.

Sponsor seminarium: Dialogic Corporation

Patronat medialny: Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw, Computerworld.

Udział w seminarium jest bezpłatny! Organizator zapewnia uczestnikom materiały szkoleniowe, przerwy kawowe oraz lunch.

Szczegółową agendę oraz więcej informacji można znaleźć na stronie: www.twojecontactcenter.pl

Formularz rejestracyjny: http://www.twojecontactcenter.pl/Rejestracja.htm

Serdecznie zapraszamy!

Komitet Organizacyjny Warsztatów
Izabela Walkiewicz
Koordynator Projektu
Altar Sp. z o.o.
Tel. 041 368-35-65 wew.333
www.twojecontactcenter.pl
Pełna treść artykułu dostępna jest w formie e-gazety.

Zamów Gazetę PDF koszyk



nr 4(84)2009


zamów koszyk

| |
Komentarze Dodaj komentarz
Brak komentarzy.

Partnerzy

Reklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzy
Archiwum