Jak założyć Call Contact Center i uniknąć większości błędów?
Zapraszamy na bezpłatne seminarium!

GDZIE: Hotel Trawiński, Poznań
KIEDY: 26 maja 2009 r.

Podczas seminarium uczestnicy będą mieli możliwość wysłuchania wykładów oraz spotkania się ze specjalistami i ekspertami związanymi z szeroko rozumianą obsługą klienta przez telefon.
Celem seminarium jest zapoznanie uczestników z podstawowymi pojęciami związanymi z obszarem call/contact center na poziomie technicznym, technologicznym i organizacyjnym. Pragniemy dostarczyć uczestnikom na tyle głębokiej wiedzy, aby w sposób świadomy mogli rozpocząć działania inwestycyjne związane ze zbudowaniem profesjonalnego contact center.
Zapraszamy:
osoby i firmy pragnące zbudować call/contact center, przedstawicieli kadry kierowniczej przedsiębiorstw, dyrektorów i managerów call center, właścicieli przedsiębiorstw wykorzystujących lub planujących wykorzystać telemarketing w swojej działalności, menedżerów call center a także decydentów, którzy myślą o telemarketingu jako o narzędziu skutecznej promocji, sprzedaży i wsparcia marketingowego.
Podczas seminarium wystąpi dr Marian J.Kostecki z firmy szkoleniowej MasterPlan – ceniony praktyk, od 10 lat związany z obszarem contact center, prezes Stowarzyszenia Managerów Call Center.
Sponsor seminarium: Dialogic Corporation
Patronat medialny: Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw, Computerworld.
Udział w seminarium jest bezpłatny! Organizator zapewnia uczestnikom materiały szkoleniowe, przerwy kawowe oraz lunch.
Szczegółową agendę oraz więcej informacji można znaleźć na stronie: www.twojecontactcenter.pl
Formularz rejestracyjny: http://www.twojecontactcenter.pl/Rejestracja.htm
Serdecznie zapraszamy!
Komitet Organizacyjny Warsztatów
Izabela Walkiewicz
Koordynator Projektu
Altar Sp. z o.o.
Tel. 041 368-35-65 wew.333
www.twojecontactcenter.pl
KIEDY: 26 maja 2009 r.

Podczas seminarium uczestnicy będą mieli możliwość wysłuchania wykładów oraz spotkania się ze specjalistami i ekspertami związanymi z szeroko rozumianą obsługą klienta przez telefon.
Celem seminarium jest zapoznanie uczestników z podstawowymi pojęciami związanymi z obszarem call/contact center na poziomie technicznym, technologicznym i organizacyjnym. Pragniemy dostarczyć uczestnikom na tyle głębokiej wiedzy, aby w sposób świadomy mogli rozpocząć działania inwestycyjne związane ze zbudowaniem profesjonalnego contact center.
Zapraszamy:
osoby i firmy pragnące zbudować call/contact center, przedstawicieli kadry kierowniczej przedsiębiorstw, dyrektorów i managerów call center, właścicieli przedsiębiorstw wykorzystujących lub planujących wykorzystać telemarketing w swojej działalności, menedżerów call center a także decydentów, którzy myślą o telemarketingu jako o narzędziu skutecznej promocji, sprzedaży i wsparcia marketingowego.
Podczas seminarium wystąpi dr Marian J.Kostecki z firmy szkoleniowej MasterPlan – ceniony praktyk, od 10 lat związany z obszarem contact center, prezes Stowarzyszenia Managerów Call Center.
Sponsor seminarium: Dialogic Corporation
Patronat medialny: Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw, Computerworld.
Udział w seminarium jest bezpłatny! Organizator zapewnia uczestnikom materiały szkoleniowe, przerwy kawowe oraz lunch.
Szczegółową agendę oraz więcej informacji można znaleźć na stronie: www.twojecontactcenter.pl
Formularz rejestracyjny: http://www.twojecontactcenter.pl/Rejestracja.htm
Serdecznie zapraszamy!
Komitet Organizacyjny Warsztatów
Izabela Walkiewicz
Koordynator Projektu
Altar Sp. z o.o.
Tel. 041 368-35-65 wew.333
www.twojecontactcenter.pl
Pełna treść artykułu dostępna jest w formie e-gazety. Zamów Gazetę PDF ![]() nr 4(84)2009 ![]() |