Zamknij
Serwis www.gazeta-msp.pl wykorzystuje technologię "cookies" tzw. ciasteczka. Pliki wykorzystywane są dla celów poprawnego funkcjonowania naszego serwisu. W przypadku braku zgody na ich zapisywanie konieczna jest zmiana odpowiednich ustawień przeglądarki internetowej z jakiej korzystasz.

Home >> Wszystkie artykuły >> Niezbędnik biurowy >>

Niezbędnik biurowy

Wyposażenie firmy

Jak wynika z badania CEO Study, przeprowadzonego przez naszą firmę, aż 86 proc. małych średnich firm spodziewa się znaczących zmian w najbliższej przyszłości, ale tylko ponad połowa z nich (57 proc.) osiągnęła sukces w zarządzaniu zmianami. CEO Study to największe jak dotąd badanie kadry zarządzającej.

W odpowiedzi na rosnące potrzeby klientów z sektora MSP, firmy informatyczne wprowadzają dużo rozwiązań, które do niedawna dostępne były tylko dla dużych klientów. Obecnie istnieje wiele rodzin programów, które zaspokajają najważniejsze potrzeby firm i pozwalają im skoncentrować się na prowadzeniu biznesu, a nie na zarządzaniu systemami informatycznymi. Poczta elektroniczna, kalendarze, narzędzia do pracy biurowej, zarządzanie plikami, tworzenie kopii zapasowych i odzyskiwanie danych, bezpieczeństwo sieciowe, zdalny dostęp i wiele innych funkcji – to wszystko dostępne jest za przystępną cenę w jednym pakiecie.

Help dla biura

Dużo firm nie może sobie pozwolić na luksus zatrudnienia informatyków. To także przestaje być problemem. Podstawowe systemy do zarządzania pracą nie wymagają już skomplikowanej obsługi informatycznej. Instalacje pakietu też stają się bardziej intuicyjne – w niektórych przypadkach nie zajmuje więcej niż ok. 30 minut.

Niektóre programy tej klasy są wyposażone w funkcje samozarządzania i samonaprawy, dzięki czemu automatycznie obsługują newralgiczne operacje, takie jak tworzenie kopii zapasowej danych, ustawienia sieciowe, zarządzanie plikami i zabezpieczenia. Pozwalają całkowicie skoncentrować się na prowadzeniu biznesu – automatycznie wykonują kopie zapasowe danych nawet co 15 minut, a także pozwalają na dostęp do zasobów spoza biura (VPN). Wybierając odpowiedni pakiet, zwróćmy uwagę, czy ma wbudowany firewall oraz pakiet narzędzi biurowych, który obejmuje aplikacje do tworzenia i edytowania dokumentów (edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny, edytor prezentacji), kompatybilny z formatem ODF oraz z formatami pakietu Microsoft Office.


Autor: Marcin Gajdziński, Dyrektor Działu General Business, IBM Polska
Pełna treść artykułu dostępna jest w formie e-gazety.

Zamów Gazetę PDF koszyk



nr 7(87)2009


zamów koszyk

Zobacz więcej na temat: IBM | biura | biuro | wyposażenie biura

| |
Komentarze Dodaj komentarz
Brak komentarzy.

Partnerzy

Reklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzy
Archiwum