Czy Twoja firma ma dobry "brand"
Narodziny marki, czyli co jest starsze: marka czy żarówka?
powstała, aby zasygnalizować sam początek zjawiska – oznaczania produktów określoną nazwą oraz przypisanym jej symbolem. W zestawieniu z innymi „odkryciami” tamtego okresu łatwiej uświadomić sobie, że samo pojęcie marki oraz proces tworzenia wizerunku firmy są zjawiskami prawie tak starymi, jak żarówka.
Czym w zasadzie jest marka dla przedsiębiorstwa? Nie ulega wątpliwości, że marka – zarówno w przypadku ogromnych firm o międzynarodowym zasięgu, jak i małych działalności rodzinnych jest po prostu wszystkim. Jest ważniejsza nawet niż towar, ponieważ to właśnie wyobrażenie o Twoim produkcie będzie czymś stałym, a nie sam produkt, który podlega ciągłym zmianom. To dzięki marce budowanej przez elementy wizualne takie, jak logo i kolory firmowe, mamy szansę komunikować się z odbiorcą – w ułamku sekundy i przekazać najważniejsze treści.
|
Pełna treść artykułu dostępna jest w formie e-gazety. Zamów Gazetę PDF ![]() nr 1(58)2007 ![]() |
|









