Zamknij
Serwis www.gazeta-msp.pl wykorzystuje technologię "cookies" tzw. ciasteczka. Pliki wykorzystywane są dla celów poprawnego funkcjonowania naszego serwisu. W przypadku braku zgody na ich zapisywanie konieczna jest zmiana odpowiednich ustawień przeglądarki internetowej z jakiej korzystasz.

Home >> Wszystkie artykuły >> O specyfice zapytań i ofert szkoleniowych >>

O specyfice zapytań i ofert szkoleniowych

Jak dobrze zainwestować budżet szkoleniowy?

Branża szkoleniowa rozwija się bardzo dynamicznie, a firmy szkoleniowe prześcigają się w oferowaniu świadczeń dodatkowych. Po prostu chcą wyróżnić się na tle konkurencji.
Zwrócimy Państwa uwagę na te świadczenia, które są naprawdę ciekawe. Wskażemy również te, z których można zrezygnować. I najważniejsze dla osób planujących szkolenia w firmie – praktyczne wskazówki na temat briefu zapytaniowego o szkolenie oraz tajniki cenników szkoleń i informacje, ile warto zapłacić za szkolenie.
Jeśli potrzebujecie Państwo informacji, jak zredagować brief zapytaniowy i ile warto zapłacić za szkolenie, to ten artykuł jest właśnie dla Państwa.

Zacznij od briefu/zapytania ofertowego

Jeśli chcesz zlecić szkolenie poświęć czas na napisanie briefu lub zapytania W mojej karierze trenerskiej najczęściej dostaję brief jednozdaniowy, typu: Potrzebujemy jednodniowe szkolenie z marki dla ok. 15 osób w siedzibie naszej firmy lub: Chcemy zorganizować szkolenie sprzedażowe dla 20 osób. Prosimy o ofertę za trzy dni. Wysyłanie takich zapytań jest niepoważne!
Organizując szkolenie chcesz: albo rozwiązać konkretny problem, albo żeby uczestnicy nauczyli się czegoś nowego. W zapytaniu o szkolenie napisz koniecznie o impulsie na organizację szkolenia i o jego celu. W sytuacji gdy to inny pracownik Twojej firmy lub Twój przełożony jest inicjatorem szkolenia, przeprowadź z nim/nią wywiad. Dowiedz się dokładnie, jaki jest cel szkolenia, na co szczególnie zwrócić uwagę na szkoleniu.


Autorka:  Trener, doradca i coach o ugruntowanym doświadczeniu w międzynarodowym środowisku. Z pasją pracuje w służbie marce, jej strategii, wizualizacji i sprzedaży. Prowadzi szkolenia praktyczne, generujące narzędzia o dużej przydatności i skuteczności w daily business. Jako doradca i coach ma dar wydobywania z ludzi i marek tego, co najlepsze i profilowania predyspozycji w professional top level skills. Jako trener i pedagog łatwo nawiązuje kontakt z grupą, umiejętnie, lekkostrawnie przekazuje nowoczesną wiedzę wykorzystując optymalnie czas szkolenia.
Kontakt: www.caclutch.pl
Pełna treść artykułu dostępna jest w formie e-gazety.

Zamów Gazetę PDF koszyk



nr 3(95)2010


zamów koszyk

Zobacz więcej na temat: ca clutch | diensberg | dorota diensberg

| |
Komentarze Dodaj komentarz
Brak komentarzy.

Partnerzy

Reklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzy
Archiwum