Zamknij
Serwis www.gazeta-msp.pl wykorzystuje technologię "cookies" tzw. ciasteczka. Pliki wykorzystywane są dla celów poprawnego funkcjonowania naszego serwisu. W przypadku braku zgody na ich zapisywanie konieczna jest zmiana odpowiednich ustawień przeglądarki internetowej z jakiej korzystasz.

Home >> Wszystkie artykuły >> Dookoła Polski - projekt Twoja Kariera zakończony >>

Dookoła Polski - projekt Twoja Kariera zakończony

Twoja Kariera

Zakończyła się pierwsza edycja cyklu konferencji biznesowych Twoja Kariera, realizowana przez wydawnictwo Wolters Kluwer Polska. Trzy miesiące realizacji, sześć różnych miast, blisko tysiąc uczestników – tak najkrócej podsumować można przebieg projektu.

Czas więc na pierwsze podsumowania, nie tylko ze strony organizatorów ale również prelegentów, partnerów oraz samych uczestników.

Konferencja Twoja Kariera realizowana była w sześciu miastach: Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Łodzi i Warszawie. Warto zacząć więc od postawienia sobie pytania: czy warto jest realizować konferencje w różnych regionach Polski?

Zdobyte podczas realizacji konferencji doświadczenie potwierdza ten kierunek działań. Bardzo różne potrzeby, inna sytuacja mikroekonomiczna oraz często inna specyfika firm, pokazały, że nie ma jednego rozwiązania dla całej Polski. Różnice szczególnie mocno widoczne były podczas dyskusji panelowych kończących w każdym mieście część dla pracodawców. Czasem kluczowe było poszukiwanie rozwiązań, które pozwolą zatrzymać najlepszych przed wyjazdem do Warszawy oraz poza granice Polski. Czasem dyskusje dotyczące rekrutacji skupiały się na problemach związanych ze skutecznych pozyskaniem pracowników na specyficzne stanowiska.

Warto przypomnieć, że projekt Twoja Kariera adresowany był do dwóch grup, pracodawców i pracowników. Na konferencji gościli nie tylko właściciele średnich firm, osoby które zarządzają, pracują na stanowiskach menadżerskich oraz licznie reprezentowani przedstawiciele działów HR. Drugą grupą były osoby, które w przemyślany sposób planują swoją ścieżkę kariery. Nie tylko studenci ostatnich lat ale też osoby, które myślą o zmianie zatrudnienia. Jak pogodzić potrzeby dwóch różnych grup i całkowicie różne oczekiwania? Pomysłem Wolters Kluwer Polska – organizatora konferencji było przygotowanie dwóch różnych bloków wystąpień. Poranna część dedykowana była przedstawicielom firm, popołudniowa pracownikom. Jednocześnie godziny popołudniowe dawały szansę na spotkanie się obu grup i porozmawianie o swoich oczekiwaniach. Wystąpienia w ramach konferencji poprowadzili eksperci z takich firm jak: PricewaterhouseCoopers, Wolters Kluwer Polska, Monster Worldwide Polska, Personel Plus, Landster Business Development Center, Goldenline.pl, Serwis HR, Sage, PAWO, Garden HR, Morgan Brown Group. Omawiano zarówno sprawdzone rozwiązania, jak i te stosowane od niedawna.

W projekt Twoja Kariera zaangażowanych było wielu parterów. Część, tak jak PricewaterhouseCoopers, Monster Polska współpracowała w ramach całego cyklu, część tak jak Sage, PAWO czy Worldwide School, w wybranych regionach. Wszyscy partnerzy, podsumowując projekt, byli zgodni, że istnieje ogromna potrzeba realizowania takich konferencji właśnie w regionach. Joanna Fijałkowska - dyrektor strategiczny Wolters Kluwer Polska, już zapowiedziała, że cykl „Twoja Kariera” nie był jednorazowym wydarzeniem. Firma buduje bowiem swoją pozycję na rynku w oparciu o pięć zasad: nastawienie na klienta, innowacyjność, odpowiedzialność, prawość oraz tworzenie nowych wartości, a projekt „Twoja Kariera” idealnie wpisuje się w tą strategię. Dlatego Wolters Kluwer Polska, będąc liderem rynku HR, chce prowadzić działania ukierunkowane na popularyzację najlepszych rozwiązań dotyczących aspektów zarządzania zasobami ludzkimi i już teraz przygotowuje kolejne konferencje i wydarzenia dedykowane dla tego rynku.

Pełna treść artykułu dostępna jest w formie e-gazety.

Zamów Gazetę PDF koszyk



nr 6(98)2010


zamów koszyk

Zobacz więcej na temat: wolters | twoja kariera

| |
Komentarze Dodaj komentarz
Brak komentarzy.

Partnerzy

Reklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzy
Archiwum