Przyciągnąć uwagę klienta
Katalogi produktowe
Branża katalogowa coraz bardziej ukierunkowana jest na lepiej sytuowanych odbiorców, którzy zainteresowani są specjalnymi towarami o ograniczonej dostępności w sprzedaży detalicznej.
Początki zastosowania katalogów datuje się już na rok 1498. Wówczas Aldus Manutius opublikował swój katalog ksiąg obejmujący 15 tytułów. Jednak dopiero w latach 70-tych XX wieku można było zauważyć wzrost liczby sprzedaży opartej na katalogach. Pierwsze katalogi były adresowane głównie do rodzin dysponujących niskim lub średnim dochodem, mieszkających poza głównymi miastami.
Wygoda ponad wszystko
Katalog daje możliwość złożenia zamówienia bez wychodzenia z domu. Jego zadaniem jest zaprezentowanie oferty asortymentowej w możliwie najatrakcyjniejszy sposób. Musi on też umożliwić złożenie zamówienia lub nawiązania kontaktu. Wówczas, gdy firma nie prowadzi sprzedaży wysyłkowej, katalog powinien nakłonić do odwiedzenia sklepu lub salonu.
https://gazeta-msp.pl/?id=pokaz_artykul&indeks_artykulu=5359
Pełna treść artykułu dostępna jest w formie e-gazety. Zamów Gazetę PDF ![]() nr 10(55)2006 ![]() |