Marketing partyzancki w mediach społecznościowych: 126 narzędzi w walce o pozycję w Internecie
Oficyna a Wolters Kluwer business pocela:

126 narzędzi w walce o pozycję w Internecie
Jay Conrad Levinson
Shane Gibson
Oficyna a Wolters Kluwer business
Umocnij swoją pozycję w sieci – zostań partyzantem. I to już? Ot, takie proste. Na papierze wszystko jest jasne, nieskomplikowane, a efekty piorunujące.
Ale tak jak marketing partyzancki wykorzystuje niekonwencjonalne środki do osiągania celów – zamiast na budżecie, opiera się na kreatywności, innowacyjności, społeczności oraz relacjach – tak ta książka dla poszukiwaczy nowych wyzwań w marketingu może okazać się zjawiskowa – w przystępny sposób prezentuje bowiem strategię partyzancką.
Nie da się żyć bez społeczności (i poza nią), także tej wirtualnej, a może i przede wszystkim. Istnienie w Sieci wydaje się być takie proste, w czym zatem tkwi problem wielu firm, które w żaden sposób nie mogą lub nie potrafią zaistnieć w świadomości społecznej swoich klientów? Ponadto wiele działów marketingu już na starcie rezygnuje z wrażania marketingu w mediach społecznościowych, bo nie wiedzą, jak się do tego zabrać.
Tymczasem odpowiedzi warto poszukać w książce Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. Dogoń rynek i zdobądź dominującą pozycję. Wykorzystuj media społecznościowe w swojej działalności i zdobywaniu celów.
Nie da się żyć bez społeczności (i poza nią), także tej wirtualnej, a może i przede wszystkim. Istnienie w Sieci wydaje się być takie proste, w czym zatem tkwi problem wielu firm, które w żaden sposób nie mogą lub nie potrafią zaistnieć w świadomości społecznej swoich klientów? Ponadto wiele działów marketingu już na starcie rezygnuje z wrażania marketingu w mediach społecznościowych, bo nie wiedzą, jak się do tego zabrać.
Tymczasem odpowiedzi warto poszukać w książce Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. Dogoń rynek i zdobądź dominującą pozycję. Wykorzystuj media społecznościowe w swojej działalności i zdobywaniu celów.
nr 11(115)2011 ![]() Zobacz więcej na temat: marketing partyzancki | wolters kluwer |