Zamknij
Serwis www.gazeta-msp.pl wykorzystuje technologię "cookies" tzw. ciasteczka. Pliki wykorzystywane są dla celów poprawnego funkcjonowania naszego serwisu. W przypadku braku zgody na ich zapisywanie konieczna jest zmiana odpowiednich ustawień przeglądarki internetowej z jakiej korzystasz.

Home >> Wszystkie artykuły >> Skuteczny emailing >>

Skuteczny emailing

Komunikacja z klientami przedsiębiorstwa

Obecnie, w dobie rozwoju Internetu, marketing bezpośredni jako istotny komponent mixu komunikacyjnego ulega dynamicznym zmianom. Tradycyjne działania w tym obszarze, kojarzone z przesyłkami pocztowymi od kilku lat są systematycznie wypierane przez marketing bezpośredni on-line.

Zmiana charakteru komunikacji bezpośredniej podyktowana jest koniecznością dostosowania się do współczesnych realiów technologicznych. Marketing bezpośredni on-line rośnie w siłę, o czym świadczą setki e-maili szturmujących codziennie skrzynki pocztowe.

Głównymi czynnikami decydującymi o rosnącym zainteresowaniu tą forma kontaktu – także wśród firm z sektora B2B są: niski koszt, wysoka, wprost mierzalna efektywność oraz szerokie spektrum możliwości wykorzystania. E-mail – podstawa marketingu on-line, to elastyczny kanał komunikacji z obecnym i potencjalnym klientem, partnerem i kooperantem biznesowym. W zasadzie nie ma innego, równie ergonomicznego narzędzia marketingowego pozwalającego na realizację rozmaitych inicjatyw marketingowych i sprzedażowych.

Pełna treść artykułu dostępna jest w formie e-gazety.

Zamów Gazetę PDF koszyk



nr 6(51)2006


zamów koszyk

| |
Komentarze Dodaj komentarz
Brak komentarzy.

Partnerzy

Reklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzy
Archiwum