
Infrastruktura oparta na IP
Wirtualny świat biznesu
W artykule przedstawię najważniejsze motywy ekonomiczne przemawiające za wprowadzaniem telefonii IP oraz podstawowe zalety i względy technologiczne, jak również najważniejsze komponenty udanej strategii migracji.
Do niedawna uzasadnienie ekonomiczne dla instalacji telefonii IP w contact center opierało się na zgodnej opinii panującej na rynku, że takie posunięcie przynosi znaczną obniżkę kosztów. Jednak wiele instalacji IP nie spełniło pokładanych w nich nadziei na oszczędności. Przedsiębiorstwa – zwłaszcza te, które biorą pod uwagę możliwość zainstalowania nowych biznesowych aplikacji i funkcji – poszukują obecnie szerszych korzyści ekonomicznych.
Jednym z najważniejszych bodźców do wprowadzenia IP w contact center jest możliwa do osiągnięcia elastyczność – w tym wirtualizacja, konsolidacja technologii oraz możliwość szybkiego instalowania nowych aplikacji. W miarę, jak rośnie liczba konsultantów pracujących zdalnie i w domu, możliwość efektywnego powiązania tych rozproszonych lokalizacji staje się bardziej istotna. Wirtualne contact center umożliwia firmom i instytucjom współpracę z rozproszonymi geograficznie konsultantami i zapewnia im dostęp do tych samych funkcji, do których mają dostęp konsultanci pracujący na miejscu.
Pełna treść artykułu dostępna jest w formie e-gazety. Zamów Gazetę PDF ![]() nr 5(62)2007 ![]() Zobacz więcej na temat: nowoczesne technologie | internet | informatyka | IT |