Zamknij
Serwis www.gazeta-msp.pl wykorzystuje technologię "cookies" tzw. ciasteczka. Pliki wykorzystywane są dla celów poprawnego funkcjonowania naszego serwisu. W przypadku braku zgody na ich zapisywanie konieczna jest zmiana odpowiednich ustawień przeglądarki internetowej z jakiej korzystasz.

Home >> Wszystkie artykuły >> Lekcja nr 16 - Dziennik >>

Lekcja nr 16 - Dziennik

Microsoft Office Outlook 2010

Dziennik umożliwia śledzenie czynności wykonywanych podczas pracy z Outlook'iem oraz innymi programami pakietu Office. Polega to na tym że automatycznie rejestrowane są czynności takie jak wysyłanie, odbieranie maili, tworzenie zadań, tworzenie dokumentów Worda, praca z tymi dokumentami.
Najwygodniej, aby Outlook rejestrował wszystkie aktywności automatycznie i takie jest ustawienie domyślne, ale można również dokonywać wpisów w dzienniku ręcznie, przykładowo tych dotyczących rozmów telefonicznych albo pracy z programami, których Outlook nie potrafi automatycznie monitorować. Dziennik będzie swego rodzaju pamiętnikiem, w który można spojrzeć i zobaczyć, jak wyglądał dzień pracy i jakie czynności zostały wykonane.

Włączanie dziennika

Ciekawostką jest, że dziennik nie jest domyślnie pokazywany w okienku nawigacji Outlook’a.


Aby włączyć pokazywanie dziennika w okienku nawigacji należy kliknąć na rozwijany przycisk mający kształt małego trójkącika widoczny na rysunku poniżej, a następnie wybrać polecenie Dodaj lub usuń przyciski > Dziennik.


Ikona uruchamiająca dziennik będzie wówczas dostępna wraz z innymi ikonami w okienku nawigacji.


Jeśli przycisk uruchamiający dziennik nie będzie widoczny, należy wówczas kliknąć na rozwijany przycisk mający kształt małego trójkącika widoczny na rysunku poniżej.


Jeśli dziennik nie był nigdy wcześniej konfigurowany, to przy pierwszej próbie wejścia do niego pojawi się komunikat z pytaniem, czy ma zostać włączony.


Jeśli zostanie wybrana opcja Nie, wówczas Outlook wyświetli dziennik, ale nie będzie dokonywał w nim żadnych wpisów. Jeśli zostanie wybrana opcja Tak, wówczas Outlook wyświetli okienko konfiguracji Dziennika.

Konfiguracja dziennika

Konfiguracja dziennika odbywa się w okienku <BOLD>:<Opcje dziennika> i które pojawi się automatycznie przy pierwszym uruchomieniu Dziennika.


Okienko to można również wywołać w dowolnym momencie klikając w menu Narzędzia > Opcje… i wybierając przycisk Opcje dziennika…. Dziennik pozwala określić, które operacje będą zapisywane. Można na przykład określić, aby były rejestrowane kontakty e-mailowe z Janem Kowalskim oraz praca z dokumentami Word’a i Excel’a.


Po zaakceptowaniu zmian w konfiguracji Outlook wyświetli Dziennik, w którym będzie można zobaczyć rejestrowane aktywności.



CTS – Customized Training Solution
cts@cts.com.pl
www.cts.com.pl
tel. 22 838-19-08


nr 9(145)2014


zamów koszyk

Zobacz więcej na temat: outlook

| |
Komentarze Dodaj komentarz
Brak komentarzy.

Partnerzy

Reklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzy
Archiwum