Zamknij
Serwis www.gazeta-msp.pl wykorzystuje technologię "cookies" tzw. ciasteczka. Pliki wykorzystywane są dla celów poprawnego funkcjonowania naszego serwisu. W przypadku braku zgody na ich zapisywanie konieczna jest zmiana odpowiednich ustawień przeglądarki internetowej z jakiej korzystasz.

Home >> Wszystkie artykuły >> Czym jest program wzajemnościowy 2.0 >>

Czym jest program wzajemnościowy 2.0

Programy lojalnościowe

Czy zbieranie punktów za zakupy jeszcze się opłaca? Każdy z nas ma w portfelu przynajmniej kilka kart lojalnościowych. Często o nich zapominamy, zapominając też o korzyściach, które program daje, zwłaszcza w okresie przedświątecznym.
5.10.15. Z PROGRAMEM LOJALNOŚCIOWYM NA PLATFORMIE FREEBEE

Sieć sklepów 5.10.15. jest od grudnia 2014 roku nowym Partnerem Freebee. Współpraca oznacza dla firmy New Media Ventures – właściciela marki Freebee – szereg biznesowych korzyści. Przygotowanie Programu dla jednego z największych marek z segmentu odzieży dziecięcej w Polsce, przyniosło nowe rozwiązania technologiczne i systemowe. Marka Freebee poszerzy zasięg o 232 nowe miejsca, w których 5.10.15. prowadzi swoją działalność.

Specjalnie dla sieci sklepów zespół Freebee przygotował program „Klub 5.10.15.”. To innowacyjny instrument, który można nazwać „programem wzajemnościowym 2.0”. Przynosi absolutną rewolucję w segmencie programów lojalnościowych. Uruchomienie „Klubu” oznacza dla Partnera Freebee pozyskanie najskuteczniejszych narzędzi marketingowych, które zwiększą zadowolenie Jego Klientów. Hasło przewodnie programu to: „Radość rośnie w Klubie 5.10.15.”.

Do Programu może przystąpić każdy klient 5.10.15. Wystarczy wypełnić specjalny formularz, dostępny w każdym ze sklepów przy kasie. Klubowicze będą mieli możliwość sprawdzenia aktualnych promocji bezpośrednio na platformie Freebee, a wszyscy, którzy wyrażą na to zgodę, będą otrzymywali interesujące informacje o zniżkach i ofertach specjalnych SMS-em lub drogą mailową.

Zespół Freebee jest odpowiedzialny za stworzenie strategii Programu „Klub 5.10.15.”, konceptu kreatywnego i komunikacji marketingowej oraz dopasowanie infrastruktury technologicznej pod potrzeby Partnera.

Dostosowując metody sprzedaży do oczekiwań, w sklepach zrezygnowano ze standardowo stosowanych w przypadku mniejszych Partnerów tabletów, na rzecz kart z kodem kreskowym. Klienci będą mogli używać ich przy kasach. Przygotowano również specjalny panel zapewniający możliwość efektywnego zarządzania rekrutacją uczestników, z poziomu każdego spośród 232 sklepów, ułatwiając sterowanie Programem w systemie franczyzowym.

Wykreowanie i przygotowanie strategii dla tak dużego Partnera, przynosi nowe warianty rozwoju marki Freebee.

W połowie roku odnieśliśmy duży sukces, jakim było wdrożenie programu „Paszport Korzyści”, przygotowanego specjalnie dla Grupy Polkomtel. Teraz możemy poszczycić się kolejnym przełomowym wydarzeniem dla Freebee. Program lojalnościowy przygotowany dla tak dużej sieci sklepów jak 5.10.15., jest w całości prowadzony i obsługiwany na naszej platformie multipartnerskiej. To dla nas bardzo istotny krok. Opracowaliśmy zupełnie nową koncepcję, której wdrożenie planujemy już z innymi sieciowymi firmami – podsumowuje Aymeric Monod-Gayraud, Prezes New Media Ventures – pomysłodawca i współwłaściciel Freebee.


| |
Komentarze Dodaj komentarz
Brak komentarzy.

Partnerzy

Reklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzy
Archiwum