
Mobilne aplikacje dla MSP
Raport mobilny przedsiębiorca: Obsługa klienta
Prowadzisz firmę, często podróżujesz i zatrudniasz przedstawicieli handlowych? Wiele ważnych dla Twojego przedsiębiorstwa decyzji zapada poza biurem, np. podczas spotkań u klientów? Dostęp z dowolnego miejsca do bieżących informacji na temat firmy i sprzedaży zapewne zwiększy efektywność Twoich działań, podniesie jakość obsługi klientów, pomoże w negocjowaniu kontraktów, a także ułatwi podejmowanie właściwych i szybkich decyzji.
Do niedawna aplikacje mobilne dostępne były tylko dla największych firm zatrudniających setki przedstawicieli handlowych i dysponujących bardzo dużymi budżetami na narzędzia wspomagające zarządzanie.
Obecnie tego typu oprogramowanie oferowane jest także małym i średnim firmom, które mogą wyposażyć pracowników mobilnych w przenośne komputery z zainstalowaną aplikacją biznesową za rozsądną cenę.
Redukcja kosztów
Wdrożenie systemów mobilnych może przyczynić się do znacznego zredukowania wydatków firmy. Obniżą się koszty komunikacji pomiędzy centralą, a handlowcem oraz zminimalizowana zostanie szeroko pojęta biurokracja, polegająca na wsparciu przedstawiciela handlowego informacją (wydruki, faksy, telefony). Zmniejszy się także liczba nietrafnych decyzji oraz usprawni windykacja.
Autor jest Menedżerem Systemów Mobilnych w WA-PRO
Pełna treść artykułu dostępna jest w formie e-gazety. Zamów Gazetę PDF ![]() nr 7(64)2007 ![]() Zobacz więcej na temat: GPS | mobilność | nowoczesne technologie |