Zamknij
Serwis www.gazeta-msp.pl wykorzystuje technologię "cookies" tzw. ciasteczka. Pliki wykorzystywane są dla celów poprawnego funkcjonowania naszego serwisu. W przypadku braku zgody na ich zapisywanie konieczna jest zmiana odpowiednich ustawień przeglądarki internetowej z jakiej korzystasz.

Home >> Wszystkie artykuły >> Call or not to call >>

Call or not to call

Organizacja obsługi klienta w działaniach biznesowych

Firmy zwykle organizują komunikację z klientami wokół rodzaju nośnika. Nośniki w czasie rzeczywistym – takie jak głos – są wykorzystywane w contact center, tymczasem nośniki asynchroniczne, takie jak e-maile, faksy lub listy, są zwykle używane przez ekspertów z back office.

Taki typ tradycyjnej organizacji jest sprzeczny z nowoczesną strategią spełniania wymagań klientów bez względu na nośniki techniczne. Firmy muszą zapewnić wysoki standard obsługi klienta we wszystkich interakcjach – także tych z użyciem papieru – i ten aspekt stanowi największe wyzwanie w biznesie związanym z contact centers.

Złe doświadczenia

Nowe nośniki umożliwiły firmom rozszerzenie kanałów komunikacji, którymi te posługują się w kontaktach ze swoimi klientami. W niektórych przypadkach oznacza to wprowadzenie komunikatorów, sms albo technologii głosowych. Celem jest zdobycie młodszej i bardziej zróżnicowanej bazy klientów. W innych przypadkach może to oznaczać komunikację opartą na technologii video, aby sprostać oczekiwaniom komunikacji bardziej osobistej i wspierającej dla starszych klientów.

Frank Trefzer, Global Enterpris Solution Specialist, Genesys Telecommunications Laboratories, Inc.

www.genesyslab.com

Pełna treść artykułu dostępna jest w formie e-gazety.

Zamów Gazetę PDF koszyk



nr 7(64)2007


zamów koszyk

Zobacz więcej na temat: call center | contact center | obsługa klienta

| |
Komentarze Dodaj komentarz
Brak komentarzy.

Partnerzy

Reklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzy
Archiwum