
Firma Przyjazna Klientowi
Aktualności MSP
29 czerwca 2007 r. w Warszawie odbyła się Gala wręczenia Godeł Ogólnopolskiego Programu Certyfikującego “Firma Przyjazna Klientowi”. Godło to symbol i gwarancja tego, że laureat jest firmą przyjazną dla klienta oraz wyróżnia się pod względem nowoczesnej i profesjonalnej obsługi
Na 100 firm, które wzięły udział w programie, Godła przyznano trzydziestu przedsiębiorstwom, a dziewięć firm otrzymało wyróżnienia. Wśród laureatów znalazły się zarówno duże organizacje z kapitałem zachodnim, jak i małe, rodzime firmy lansujące polskie produkty.
Po raz trzeci Godła otrzymały: AIG Credit SA AIG Bank Polska SA, Centrum Tłumaczeń i Obsługi Konferencji Lidex oraz Jet Events Sp. z o.o.
Po raz drugi laureatami zostali: Centrum Badań Jakości Sp. z o.o., Energetyka Cieplna Opolszczyzny SA, Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Barlinku, SAS Institute Sp. z o.o., Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych Spółdzielczych Kas Oszczędnościowo-Kredytowych oraz Sigmakalon Deco Polska Sp. o.o. (wcześniej pod nazwą Polifarb Cieszyn). Pełna lista nagrodzonych firm znajduje się na stronie www.instytut.org.pl/fpk.
Pełna treść artykułu dostępna jest w formie e-gazety. Zamów Gazetę PDF ![]() nr 9(66)2007 ![]() |