Zamknij
Serwis www.gazeta-msp.pl wykorzystuje technologię "cookies" tzw. ciasteczka. Pliki wykorzystywane są dla celów poprawnego funkcjonowania naszego serwisu. W przypadku braku zgody na ich zapisywanie konieczna jest zmiana odpowiednich ustawień przeglądarki internetowej z jakiej korzystasz.

Home >> Wszystkie artykuły >> Workflow - dokumenty pod kontrolą >>

Workflow - dokumenty pod kontrolą

Workflow - dokumenty pod kontrolą

Polski Instytut Rozwoju ma zaszczyt zaprosić Państwa do udziału w konferencji: „Workflow – dokumenty pod kontrolą”– 18 kwietnia, Warszawa.

Współczesny biznes charakteryzuje się szybką reakcją na pojawiające się zmiany. Kluczem do osiągnięcia sukcesu jest posiadanie odpowiedniej informacji w odpowiednim czasie, jej nośnikiem zaś są dokumenty. Sprawne zarządzanie dokumentami jest niezwykle ważne - uporządkowane nie tylko ułatwiają pracę, ale przede wszystkim stanowią o powodzeniu przedsiębiorstwa. Każda firma potrzebuje odpowiednich narzędzi, by profesjonalnie prowadzić komunikację, zarówno wewnętrzną jak i zewnętrzną.
Konferencja ma za zadanie przedstawienie najnowszych trendów w zakresie rozwiązań ułatwiających, usprawniających i automatyzujących prace firmy.

Organizator zaprasza do udziału przedstawicieli CIO, dyrektorów i kierowników działów informatycznych, infrastruktury IT i technologii, dyrektorów i kierowników administracyjnych, dyrektorów i kierowników odpowiedzialnych za zarządzanie drukiem i korespondencją, osoby odpowiedzialne za procesy związane z zarządzaniem dokumentami i informacjami, dyrektorów i kierowników ds. operacyjnych oraz kierowników ds. zakupów. Udział w konferencji jest bezpłatny dla powyższych osób.

W programie konferencji m.in. następujące zagadnienia:

  • Czym jest e-dokument i jak go wykorzystać?;
  • Jakie są wady i zalety systemów EOD i workflow?;
  • Jak to robią inni? - case study;
  • Zarządzanie dokumentacją w nowoczesnym przedsiębiorstwie;
  • Wykorzystanie e-faktury do generowania oszczędności;
  • Podpis elektroniczny i jego zastosowanie;
  • Zarządzanie uprawnieniami i dostępem;
  • Systemy archiwizacji;
  • Digitalizacja dokumentów;
  • Systemy rozpoznawania tekstu w dokumencie i obrazie OCR/OMR
  • Systemy faksowe, skaner, mail;
  • Workflow - automatyzacja procesów biznesowych;
  • Portale korporacyjne inter/intra/extranet.

Czas trwania: 09.30 – 15.00

Istnieje możliwość zaprezentowania swoich rozwiązań, sprzętów i usług przed zgromadzonym audytorium. Szczegóły dostępne są u Organizatora.

Kontakt z organizatorem:
Ewelina Tęcza
mobile: +48/ 531 645 512
e-mail: ewelina.tecza@pirbinstytut.pl

| |
Komentarze Dodaj komentarz
Brak komentarzy.

Partnerzy

Reklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzy
Archiwum