Zamknij
Serwis www.gazeta-msp.pl wykorzystuje technologię "cookies" tzw. ciasteczka. Pliki wykorzystywane są dla celów poprawnego funkcjonowania naszego serwisu. W przypadku braku zgody na ich zapisywanie konieczna jest zmiana odpowiednich ustawień przeglądarki internetowej z jakiej korzystasz.

Home >> Wszystkie artykuły >> Wielokanałowa komunikacja z klientem, a wzrost efektywności sprzedaży >>

Wielokanałowa komunikacja z klientem, a wzrost efektywności sprzedaży

Wielokanałowa komunikacja z klientem, a wzrost efektywności sprzedaży

Zapraszamy do udziału w bezpłatnym wydarzeniu: Wielokanałowa komunikacja z klientem, a wzrost efektywności sprzedaży.
Już 4 grudnia 2019 roku w Centrum Bankowo-Finansowym "Nowy Świat" w Warszawie.

Aby prowadzić działania marketingowe, promocyjne bądź sprzedażowe potrzebny jest niezawodny system CRM. Pomaga on zarządzać kontaktami, realizować pragnienia Klienta i zwiększać zyski firmy. Zdobycie zaufanego Klienta jest prestiżem i realizacją potrzeb sprzedażowych oraz komunikacyjnych. Aby zacząć działania na tej płaszczyźnie potrzebny jest system dopasowany do Państwa potrzeb.

Jakie cechy powinien mieć system CRM?
Jak być o krok przed konkurencją? - Szczególnie teraz, kiedy do codziennego użytku włączane są nowoczesne technologie.

Prelekcje podczas tego wydarzenia poprowadzą m.in:

Łukasz Kasprzyk - Kierownik Zespołu Zarządzania Klientami, Departament Gier Online, TOTALIZATOR SPORTOWY Sp. z o.o.
Maciej Stanusch - Prezes Zarządu, Stanusch Technologies S.A.
Jan Maria Kowalski - Dyrektor Operacyjny, Departament Systemów Obszarów Wsparcia, Bank Pekao S.A.
Karol Wąsowski - Dyrektor Działu CRM KB, Alior Bank S.A.

Tematy wystąpień aktualizowane są na bieżąco na stronie wydarzenia: strona wydarzenia<<

Tematyka konferencji:

  • Rola systemów CRM w budowaniu relacji z Klientem
  • AI i ML (chatboty, wirtualni asystenci, analiza i rozpoznawanie mowy)
  • Customer Experience
  • Omnichannel Customer Management
  • Automatyzacja działań marketingowych (marketing automation)
  • Utrzymanie relacji z klientem za pomocą Social Media
  • Aplikacje sprzedażowe
  • Skuteczna komunikacja
  • Contact Center
  • Workflow
  • Business Intelligence
  • Analiza danych klienta
  • Rozwiązania dla placówek wielooddziałowych, obsługa oddziałów
  • Usługi i aplikacje mobilne
  • Systemy mailingowe i SMS-owe

Ilość miejsc jest ograniczona, rejestracja online: http://pirbinstytut.pl/index.php/rejestracja-wielokanalowa-komunikacja

Grupa docelowa:
- Przedstawiciele Zarządu
- Dyrektorzy i Kierownicy zarządzający działami: Marketingu, Sprzedaży, Handlowym, IT, BOK
- Osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie
- Osoby zajmujące się wdrożeniem systemów CRM w firmie

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*
Firmy chcące wziąć udział w konferencji prosimy o kontakt z organizatorem.

Uczestnikom gwarantujemy: certyfikat uczestnictwa, materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

Kontakt z Organizatorem:
Daria Biernacka
mobile: +48/531 375 811
e-mail: daria.biernacka@pirbinstytut.pl

| |
Komentarze Dodaj komentarz
Brak komentarzy.

Partnerzy

Reklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzy
Archiwum