Zamknij
Serwis www.gazeta-msp.pl wykorzystuje technologię "cookies" tzw. ciasteczka. Pliki wykorzystywane są dla celów poprawnego funkcjonowania naszego serwisu. W przypadku braku zgody na ich zapisywanie konieczna jest zmiana odpowiednich ustawień przeglądarki internetowej z jakiej korzystasz.

Home >> Wszystkie artykuły >> >>

Naklejki 3D - pozwól zostać zapamiętany

Artykuł sponsorowany

Co roku firmy przeznaczają kolosalne środki na reklamę. Przybiera ona różne formy, co też przekłada się na jej skuteczność. Czy naklejka może przynieść pożądany efekt?

Obecnie ciężar rynku reklamowego przechyla się w stronę Internetu. Dzisiaj to medium o globalnym zasięgu praktycznie dla każdego. Łatwiej podłączyć się do sieci niż przekazać sygnał telewizyjny, co potwierdzają wydarzenia z różnych części świata. Jednak promocja wizerunku firmy to nie tylko reklama w sieci. Czasami jest to eleganckie opakowanie do sprzedawanych produktów, innym razem stylowy gadżet w formie prezentu, ale także umieszczona w widocznym miejscu naklejka 3D. Czy to działa?

One są wszędzie

Przedsiębiorcy często zastanawiają się nad sposobami promocji firmy. Najlepiej, aby raz wydatkowane pieniądze przynosiły zwroty przez dłuższy czas. Reklamy w Internecie, ale także na bilbordach, czy innych mediach są często zmieniane. Opakowanie, w którym wysyłamy swój produkt klientowi, powinno być estetyczne. Zwykle po jego rozpakowaniu zwyczajnie trafia do utylizacji. Warto więc pomyśleć o czymś, co na dłużej zagości u naszego kontrahenta, a nawet przez cały okres żywotności produktu. Takim rozwiązaniem mogą być wszechobecne naklejki 3D. Jeżeli chwilę się zastanowimy, to z pewnością zauważymy, że każdy z nas ma w swoim domu i biurze kilka przedmiotów z takim dodatkiem. Znaleźć je można na meblach, wannach, kabinach prysznicowych, sprzęcie RTV i AGD, a także na drobniejszej elektronice i komputerach. Naklejki wypukłe to dzisiaj atrakcyjna forma promocji, która w sposób nienachalny utrwala się w pamięci konsumentów. Więcej informacji na ten temat znaleźć można na https://polinal.pl/produkty/naklejki-doming/wypukle-3d/.

Jak zostać zapamiętanym?

Przekaz powtarzany wielokrotnie utrwala się w naszej pamięci. Czasami w ten sposób się uczymy, ale działy marketingowe wiedzą, że jest to skuteczna metoda zapamiętywania informacji, czasami nawet nieświadomie. Przykładem może być notorycznie powtarzana reklama sklepu ze sprzętem RTV i AGD, która emanowała z każdego bilbordu, telewizji i radia. Wiele osób irytowało się, słysząc ją setny raz jednego dnia, ale efekt osiągnięto i marka została zapamiętana. W przyszłości myśląc o zakupie lodówki czy sprzętu Hi-Fi już bez emocji klienci będą pamiętali o miejscu, gdzie mogą zrobić zakupy. Podobny efekt, ale znacznie bardziej subtelny wywołują naklejki 3D. Umieszczone w widocznym miejscu np. na lodówce, urządzeniu elektronicznym są informacją i wizytówką producenta. W przypadku sprzętów wymagających sukcesywnego serwisowania bywają zbawienne, gdyż mając je pod ręką, można wezwać montera w każdym momencie.

Ja to jest zrobione i gdzie zamówić?

Producent wypukłych naklejek Polinal specjalizuje się w tworzeniu tego typu rozwiązań. Wystarczy przesłać projekt w jednym z popularnych plików m.in. CDR, PDF, JPG, GIF czy TIFF w minimalnej rozdzielczości 300 DPI. Na tej podstawie uzyskamy informacje o tym, jak będzie wyglądał gotowy wzór, a także dostaniemy kosztorys. Na naklejce można umieścić logo, tekst lub zdjęcie. Wielkość i kształt dostosowujemy do własnych potrzeb. Można więc pokusić się o niekonwencjonalne figury i całą paletę kolorów. Wygląd i kształt powinny być dostosowane do danej kampanii marketingowej i miejsca, gdzie planujemy umieścić naklejkę. Inny ich rodzaj wybierzemy na potrzeby organizowanego festynu, a inne znajdą się na ekskluzywnych meblach. W celu podniesienia widoczności można zastosować wersje matowe albo takie z efektem szczotkowanego aluminium. Naklejki 3D dają wiele możliwości kompozycji, a kontakt z producentem pozwoli na dopasowanie rozwiązań do potrzeb naszej firmy.
Wypukłe naklejki to handlowiec w terenie, któremu nie trzeba płacić. Jest cichy i nienachalny, ale zawsze na swoim miejscu gotowy przypomnieć konsumentom o jakości produktu. Może posiadać także informacje, które ułatwią kontakt z firmą. Jest to skuteczna forma reklamy, która zapada w pamięć, ale ma pozytywne skojarzenia w przeciwieństwie do przytoczonego przykładu. Sposoby wykorzystania tego typu elementów ogranicza tylko nasza wyobraźnia, a przedsiębiorcy wiedzą, jak z niej korzystać.

| |
Komentarze Dodaj komentarz
Brak komentarzy.

Partnerzy

Reklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzy
Archiwum