
Jak sprzedawać we Francji?
Aktualności
Francuska Izba Przemysłowo-Handlowa w Polsce oraz Stowarzyszenie Zawodowe Przedstawicieli Handlowych zapraszają na konferencję pt. “Jak sprzedawać we Francji – optymalizacja kosztów”, która odbędzie się 16 listopada 2007 r. w Warszawie.
Fancja jest trzecim odbiorcą polskiego eksportu – z 50 proc. wzrostem od 2000 r. Małe i średnie firmy, które zajmują tak istotne miejsce w gospodarkach obydwu krajów, nadal nie wykorzystują w pełni potencjału wzajemnej wymiany. Tymczasem polskie MSP mogą zaistnieć na rynku francuskim w prosty sposób. Takim rozwiązaniem jest agent handlowy i biuro łączności.
Podczas konferencji przedstawione będą zalety i różnice przedstawicielstw. Przedsiębiorca, który zdecyduje się na taki typ współpracy, będzie wymagał od przedstawicielstwa pozyskiwania klientów i zawierania umów sprzedaży w jego imieniu.
Głównymi atutami przedstawicielstwa są niskie koszty, gdyż wejście na rynek nie wiąże się z założeniem oddziału, a wynagrodzenie dla agenta handlowego jest zależne od obrotów (przedsiębiorca nie ponosi dodatkowych zobowiązań socjalnych). Przewagę jaką daje przedstawicielstwo nad konkurencją – to znajomość rynku, ofert i zwyczajów negocjacyjnych oraz brak bariery językowej.
Pełna treść artykułu dostępna jest w formie e-gazety. Zamów Gazetę PDF ![]() nr 11(68)2007 ![]() |