
Oszczędność czasu w biurze rachunkowym
OCR, konwerter i robot
Praca w biurze rachunkowym to nie lada wyzwanie. Konkurencja nie śpi, a dzięki nowoczesnym technologiom biura funkcjonują coraz szybciej i efektywniej. Aby dotrzymać kroku liderom na rynku, usprawnić pracę biura i wyróżnić się na tle konkurentów, warto więc rozważyć wdrożenie nowych technologii. Dostępnych rozwiązań jest wiele: systemy OCR, konwertery, roboty… Co zatem wybrać?
Aby ułatwić biurom rachunkowym wybór najodpowiedniejszych narzędzi automatyzacji, zapraszamy na bezpłatne szkolenie online organizowane przez specjalistów z zakresu digitalizacji i robotyzacji. Już 16 listopada o godz. 13:00 najistotniejsze informacje na temat automatyzacji biura rachunkowego w pigułce. Rejestracja i udział dla przedstawicieli biur rachunkowych i firm księgowych bezpłatna. Liczba miejsc ograniczona.
Agenda:
Część I
• Czym jest OCR?
• Omówienie dostępnych na rynku narzędzi przeznaczonych dla Biur rachunkowych.
• Skanuj.to / skany / SaldeoSMART.
• Modele pracy i opłacalność biznesowa.
• Perspektywa rozwojowa – czy dalej warto inwestować?
Część II
• Konwertery – po co i dla kogo?
• Krytyczny przegląd najpopularniejszych narzędzi na rynku.
• Możliwości personalizacji.
• Rozwiązania indywidualne.
Część III
• Robotyzacja – czym są roboty software’owe?
• Jak to działa? Co robot może zrobić za mnie? Możliwości i ograniczenia.
• Po co robot w Biurze rachunkowym?
• Dlaczego warto zainteresować się robotami?
Rejestracja na stronie wydarzenia: https://arenaadvisory.com/oszczednosc-czasu-w-biurze-rachunkowym-ocr-konwerter-robot/