Zamknij
Serwis www.gazeta-msp.pl wykorzystuje technologię "cookies" tzw. ciasteczka. Pliki wykorzystywane są dla celów poprawnego funkcjonowania naszego serwisu. W przypadku braku zgody na ich zapisywanie konieczna jest zmiana odpowiednich ustawień przeglądarki internetowej z jakiej korzystasz.

Home >> Wszystkie artykuły >> Kongres For Social Media >>

Kongres For Social Media

19-20 października 2023 r.

Kolejna edycja Kongresu For Social Media już wkrótce! Po udanym wydarzeniu w Gdańsku szykujemy się na następne, tym razem w Warszawie. Wspólnie poczujemy atmosferę naszej pięknej stolicy. W tych miłych okolicznościach trenujemy prowadzenie kont biznesowych w social media!

Praca w social mediach to wyzwania. Świat nie czeka! Wciąż pojawiają się nowe możliwości, podejścia do obsługi klienta, pomysły na strategie sprzedażowe, kanały komunikacji i narzędzia.

Jak przekuć ciągłe zmiany na nasz sukces?

Tego dowiesz się na Kongresie For Social Media!

Dlaczego warto być na Kongresie #ForSM?🤔

✓Kongres #ForSM to połączenie idealne: zbiór taktyk, podpowiedzi, rozwiązań i narzędzi, które pomogą osiągnąć zamierzone, czyli zawsze ciekawy program oraz fantastyczna atmosfera, dużo energii do działania i nowe znajomości.

✓Na Kongresie spotykają się osoby odpowiedzialne za obecność kont firmowych w social mediach. Poznasz kolegów i koleżanki z branży, pasjonatów sm takich jak ty!

✓To jeden z najlepszych programów, wysoko oceniony przez uczestników 5,6/6, jeśli chodzi o temat SoMe dla firm (kongres odbywa się niezmiennie od 2014 roku).

✓Spotkanie jest niewątpliwie najciekawszym, najmocniejszym merytorycznie wydarzeniem dot. social media w Polsce!

✓Czekają nas 2 dni pełne niespodzianek, after, lunche, przerwy kawowe, komfortowa atmosfera, wiele nowości, niespodzianek i urozmaiceń!

Po prostu nie może Cię zabraknąć❗

Kiedy: 19-20.10.2023
Gdzie: Warszawa, Kino Luna lub online - wybierz opcję, która tobie pasuje najbardziej.

𝗥𝗲𝗷𝗲𝘀𝘁𝗿𝗮𝗰𝗷𝗮 poprzez: www.forsm.pl lub forsm@indm.pl
Dla kogo: Jeżeli media społecznościowe biznesowo są dla Ciebie ważne - koniecznie dołącz do wydarzenia!

Co dla Was przygotowaliśmy:

Na start dynamiczna prezentacja z energią i konkretem! Podpowiedzi dla social mediowócw od Patrycji w których dzieli się swoim wypracowanym warsztatem, jej odkrycia mniejsze, większe które bardzo ułatwiły jej pracę! Od razu uczulamy zwłaszcza uczestników online żeby nie przegapić tego wystąpienia.☺️

✓ Social media tips&tricks, czyli jak prowadzić w mediach społecznościowych komunikację skuteczną, a nie tylko fajną. / Patfycja Majsik, Labcon, Social Media Managerka

Opis: Ta prezentacja to zbiór praktycznych wskazówek, które ułatwią Ci pracę. Dowiesz się m.in. od czego zacząć planowanie obecności marki w mediach społecznościowych, jak tworzyć content, który będzie realizował cele, czego unikać w konkursach i aktywacjach, oraz o czym nie zapominać, tworząc raporty z przeprowadzonych działań.

__________________________________________________________________________________

Największa zmora marketerów? … To… brak pomysłów…
Dlatego musi pojawić się temat – jak sobie z tym radzić, żeby nie stać w miejscu. I co najważniejsze! Polubisz poniedziałki. ☺️

✓ Brak pomysłów? Największe kryzysy twórcze są w poniedziałki! O tym jak tworzyć lepszą komunikację każdego dnia. / Agnieszka Banaś, Head of Social Media

Opis: Kryzysy twórcze social media managerów zaczynają się w poniedziałki! Przedstawię Wam pulę inspiracji do wykorzystania w codziennych zmaganiach komunikacyjnych.

__________________________________________________________________________________

I czas na kolejne źródełko z którego należy tylko brać!
Jak wyczuć, „wyniuchać” co w trawie piszczy, a dokładniej w głowach naszych klientów! Tak, aby trafić z komunikacją, promocją czy produktem w 10!
I tu Jagoda przyjdzie nam z odpowiedzią.

✓ Insight konsumencki - jak szukać przydatnych spostrzeżeń, które zaangażują i poruszą konsumentów? / Jagoda Prętnicka, 180heartbeats + JUNG v MATT, Brand Communication Director
Opis: Oryginalne opakowanie, niespotykany składnik, promocyjna cena czy kreatywna kampania reklamowa? Jak zaprosić konsumenta do świata marki? Co zrobić by określić motywacje klientów do zakupu? Zrozumienie potrzeb konsumentów jest kluczowym czynnikiem budowania strategii marki, kampanii reklamowych, a nawet produktu!

_________________________________________________________________________________

A tu bardzo się cieszymy, bo tak niełatwo jest namówić Patrycję na dołączenie do eventu... Ale mamy to!
Co to oznacza dziś podzielić sobie cele na różne kanały? Czy w ogóle tak się robi? Jak wychodzi to w praktyce? A co przyniesie nam najwięcej korzyści, ułatwi pracę i poprawi skuteczność?

✓ Praca z celami mkt w ramach social media. Jak je ułożyć na wiele kanałów i efektywnie realizować. / Patrycja Orłowska, Ringier Axel Springer Polska, Head of Social Media & Video Projects

__________________________________________________________________________________

A co z wypozycjonowaniem marki albo narzuconym wypozycjonowaniem? Niełatwe prawda?
I po to właśnie się spotykamy, żeby potrenować niełatwe sytuacje.☺️
✓ Jak narzucone pozycjonowanie marki przełożyć na socjale. / Katarzyna Żakieta, Cape Morris, Senior Copywriter&Team Leader
Opis: Parasol komunikacyjny marki a SoMe, czyli bardziej w kierunku języka i contentu - jak np. narzucone pozycjonowanie marki przełożyć na sociale, żeby pasowało do medium, na co zwrócić uwagę, jak się wybić z feedu i wciąż obracać się w świecie marki, żeby zachować spójność. Sporo przykładów, planowanie dobrej komunikacji.

__________________________________________________________________________________

✓ Dźwiękowa wioska - jak połączyć budowanie społeczności przez branded podcast z działaniami w Social media? / Kris Nowak, Earborne Media, Partner
Opis: Utrzymanie uwagi na poziomie 93% przez 40 minut, nawet 13 godzin konsumpcji tygodniowo, brak walki o uwagę odbiorcy i wciąż rosnący rynek. To tylko kilka argumentów, dla których podcasty wciąż budzą zainteresowanie. Co jednak, jeśli stworzysz podcast swojej marki, ale nie sprzedaje, nie wpływa na Twoją widoczność, nie przyciąga ruchu i po prostu - nie działa?

Przejdziemy przez wszystkie kroki jak zrobić to dobrze: community building, crossovery, repurposing treści do TikToka, Reelsów i postów na some, expanded content i szybkie tipy jak zwiększać engagement i budować społeczność korzystając z narzędzi dostępnych w hostingach podcastowych takich jak Spotify for Podcasters, Podpowiem też, jakie narzędzia AI znacznie ten proces przyspieszą.

__________________________________________________________________________________

✓ Prompting mastery, czyli jak rozmawiać z chatGPT i Midjourney aby uzyskiwać treści najwyższej jakości. / dr Maciej Chrzanowski
__________________________________________________________________________________

✓ Jak zyskać czas i osiągnąć turbo wsparcie dla Twojej kreatywności? / Damian Izdebski, PracowityDesign.pl, Designer Owner
>>> 3 Kroki do nieszablonowej kampanii reklamowej z wykorzystaniem Midjourney i ChataGPT

Opis: 3 kroki dzielą nas od stworzenia kreatywnej kampanii reklamowej na social media. Midjourney i ChatGPT to narzędzia które wymienia się jako te, które zrewolucjonizują marketing. Dowiecie się jak wykorzystywać je w marketingu od strony kreatywnej – KONCEPCJA – KREACJA – TREŚĆ. Workflow CCC to instrukcja, która krok po kroku przeprowadzi cię przez proces kreatywny przy tworzeniu kampanii.

Dlaczego jeszcze warto wziąć udział?

BONUS: do każdego biletu dodajemy w prezencie wykłady z ostatnich edycji!
Dzięki temu można naprawdę zgłębić wiedzę, uzupełnić braki i rozwinąć swoje biznesowe konta!
Wśród bonusowych wykładów znajdują się m.in. tematy:

  • AI – w służbie social media – co musisz wiedzieć, co już działa. Pomysły, inspiracje i podpowiedzi.
  • Reklama na LinkedInie. Wskazówki dzięki, którym nie przepalisz budżetu na kampanię.
  • Nietuzinkowy content video w dobie pokolenia Z - czyli jak stworzyć film, który wyróżni się w social mediach? Narzędzia, triki montażowe i praktyka.
  • Klasyczny model 3C (consumer, category, company) i jego zastosowanie w budowaniu strategii social media.
  • Co powinieneś wiedzieć zanim nawiążesz współpracę z influencerem? O tym, jak ominąć pułapki influencer marketingu i przeprowadzić skuteczną kampanię.
  • Rola emocji i motywacji w działaniach w mediach społecznościowych.
  • 10 kreatywnych sposobów na skuteczną komunikację na Instagramie.

 

W dzisiejszych czasach media społecznościowe stanowią integralną część strategii marketingowych większości firm. Są one nieodłącznym elementem w budowaniu marki i utrzymaniu wiarygodności. Praca osób zajmujących się social mediami wymaga nieustannego śledzenia nowości, poszerzania kompetencji i reagowania na zmieniający się świat internetu. W odpowiedzi na te potrzeby powstał Kongres For Social Media, który ma na celu umożliwienie odblokowania potencjału i sięgnięcia po więcej.

W dynamicznym świecie niezwykle istotne jest posiadanie elastyczności i umiejętności dostosowania się. Na Kongresie For Social Media pokażemy, jak rozwijać instynkt social media managera, aby szybko reagować na trendy i wychwycić potrzeby naszych odbiorców. Od 2014 roku działamy, zdobywając zaufanie i empatię uczestników. Nasze wydarzenia są zawsze wysoko oceniane, często otrzymując maksymalne noty w sześciostopniowej skali. Cieszymy się z czytania komentarzy i opinii zadowolonych uczestników. Otwarta atmosfera naszego eventu sprzyja tworzeniu interesujących rozmów, nawiązywaniu nowych kontaktów biznesowych, a nawet zawieraniu przyjaźni.

Kongres For Social Media w oczach uczestników:

„Kongres ForSM zdecydowanie pomaga zrozumieć zmieniające się SoMe oraz być na czasie z ich trendami i zmianami funkcjonalności. Nawet, jeśli jesteś specjalistą w branży, to Kongres pomoże Ci usystematyzować widzę i z pewnością znajdziesz tam dla siebie nową, ciekawą wiedzę.”

„Nie wahaj się! Takiej pigułki różnorodnej wiedzy nie zdobędziesz samodzielnie w tak krókim czasie. A warto poszerzać horyzonty. :)”

„Dużo specjalistycznej wiedzy przedstawionej przez praktyków w bardzo przystępny sposób.”

„Zdecydowanie warto! Rzeczowe omówienie aktualnych trendów w SoMe, ciekawe case studies, można wyjść z głową pełną inspiracji.”

„Bardzo polecam – tematy są na czasie, wręcz z „ostatniej chwili”, kongres to nieoceniona kopalnia bieżących trendów przedstawiona przez praktyków, a nie teoretyków, którzy wiedzę czerpią tylko z książek.”

„Kongres For Social Media rozwiązuje problemy w zakresie działania w SM, daje praktyczne wskazówki, inspiruje i pozwala być na bieżąco z trendami. Ponadto daje możliwość poznania fantastycznych ludzi, których na co dzień nie widać, a wykonują podobną pracę do naszej.”

„To był inspirujący czas, który pozwolił uporządkować wiedzę i otworzyć kilka szufladek. Dał oddech od bieżączki i pobudził do kreatywnego myślenia. Jednym słowem dał dużo radości. Polecam.”

„Merytoryczna wiedza, samo mięso, różnorodność tematyczna, kompetentni prowadzący.”

„Kongres For Social Media jest dla osób, które chcą być na bieżąco i poszukują najnowszych informacji o trendach i zmianach w obrębie SoMe. Wszystko tu było. :)”

“Jeżeli chodzi o social media jest najlepszy w Polsce, serio!”

Gorąco polecamy!

Kongres For Social Media |19-20.10.2023 | Warszawa + online | www.forsm.pl
Do zobaczenia

| |
Komentarze Dodaj komentarz
Brak komentarzy.

Partnerzy

Reklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzy
Archiwum