Zamknij
Serwis www.gazeta-msp.pl wykorzystuje technologię "cookies" tzw. ciasteczka. Pliki wykorzystywane są dla celów poprawnego funkcjonowania naszego serwisu. W przypadku braku zgody na ich zapisywanie konieczna jest zmiana odpowiednich ustawień przeglądarki internetowej z jakiej korzystasz.

Home >> Wszystkie artykuły >> Wszystko na sprzedaż >>

Wszystko na sprzedaż

RAPORT: Biuro z klasą, czyli styl i wygoda

Outsourcing jest powszechnym zjawiskiem w sektorze MSP. Praktycznie każda spółka czy działalność gospodarcza korzysta z jakiegoś rodzaju outsourcingu. Do najpopularniejszych należy outsourcing w zakresie księgowości, hostingu oraz usług IT.
Decydowanie się na przekazanie wyspecjalizowanej firmie określonych zadań związanych z prowadzoną działalnością podyktowane jest często poszukiwaniem oszczędności. Mając zaufanie do takiej firmy przedsiębiorcy wiedzą, że dostaną profesjonalną obsługę. Istnieją również bardziej rozbudowane rodzaje outsourcingu niż te wymienione powyżej. Jednym z przykładów wysoko rozwiniętego outsourcingu jest outsourcing biurowy. To nowość na polskim rynku, która z roku na rok ma coraz większą rzeszę zwolenników. Pierwsza tego typu inicjatywa powstała w 2004 r. w Poznaniu. Od tamtego czasu outsourcing biurowy przeszedł długą drogę rozwoju. Firmy świadczące usługi wirtualnego biura czerpią z doświadczeń firm działających na zachodzie, gdzie ten rynek jest bardzo dobrze rozwinięty, a usługa jest powszechnie stosowana przez firmy.   Czym zatem jest outsourcing biurowy?   Oferty wirtualnego biura (Instant Office) zawierają w sobie najczęściej następujące usługi: adres pod rejestrację spółki, dostęp do pomieszczeń biurowych na godziny, numer telefonu wraz z obsługą sekretarki, odbieranie korespondencji przychodzącej. To typowy szkielet każdej oferty typu Instant Office. Jednak całościowo oferty różnią się od siebie w zależności od firmy świadczącej usługę wirtualnego biura.
Pełna treść artykułu dostępna jest w formie e-gazety.

Zamów Gazetę PDF koszyk



nr 7(76)2008


zamów koszyk

| |
Komentarze Dodaj komentarz
Brak komentarzy.

Partnerzy

Reklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzy
Archiwum