Zamknij
Serwis www.gazeta-msp.pl wykorzystuje technologię "cookies" tzw. ciasteczka. Pliki wykorzystywane są dla celów poprawnego funkcjonowania naszego serwisu. W przypadku braku zgody na ich zapisywanie konieczna jest zmiana odpowiednich ustawień przeglądarki internetowej z jakiej korzystasz.

Home >> Wszystkie artykuły >> Obniż koszty drukowania w firmie! >>

Obniż koszty drukowania w firmie!

RAPORT: Biuro z klasą, czyli styl i wygoda

Nowa generacja drukarek atramentowych HP przynosi większe korzyści biznesowe, niż drukarki laserowe tej samej klasy.

Właściciele małych firm dysponujących niewielkim budżetem uważają, że drukarka laserowa jest najbardziej ekonomicznym i bezawaryjnym rozwiązaniem w biurze. Drukarki laserowe są postrzegane jako niezawodne „woły robocze”, podczas gdy drukarki atramentowe zyskały opinię urządzeń drogich i wymagających częstego serwisowania.

Nowa era atramentu

Coraz częściej jednak drukarki atramentowe stają się opłacalną alternatywą dla drukarek laserowych. Atramentówki „wygrywają” w firmach, w których liczy się jakość druku, ale równie ważna jest cena i niezawodność.

Firma analityczna InfoTrends przewiduje znacznie szersze stosowanie w biurach urządzeń do drukowania opartych na technologii atramentowej, do czego przyczyni się zwiększona potrzeba klientów na tanie wydruki kolorowe. Dlatego też HP wprowadziła nowe drukarki atramentowe serii HP Officejet Pro i wkłady atramentowe dostosowane do potrzeb małych i jednoosobowych firm. Zapewniają one lepszą jakość wydruku i niższy koszt całkowity w porównaniu do drukarek laserowych w tym samym przedziale cenowym. Według danych HP koszt wydruku kolorowej strony z drukarki Officejet Pro może być o 50 proc. niższy od kosztu wydruku tej samej strony z drukarki laserowej, zaś w przypadku czarnego tekstu różnica może sięgać 40 proc. Oznacza to, że przy drukowaniu 25 stron dziennie drukarka HP Officejet Pro pozwoli zaoszczędzić do 1 tys.
900 zł rocznie tylko na materiałach eksploatacyjnych.

Najważniejsza jest jakość wydruku

Drukarki atramentowe HP Officejet Pro pozwalają uzyskać wysokiej jakości dokumenty. Wykorzystując technologię osobnych wkładów atramentowych pozwalającą uzyskać kolorowe wydruki o płynnej gradacji kolorów, głębszym nasyceniu barw i jednolitych kolorach. Dzięki składowi atramentu są przystosowane do zastosowań biurowych, w których liczy się szybki czas schnięcia atramentu i odporność na rozmazywanie.

Dla łatwiejszego wykorzystania tych możliwości HP oferuje materiały eksploatacyjne, które pomogą małym firmom w przygotowaniu własnych materiałów marketingowych. Np. zestaw HP Officejet Brochure Value Pack zawiera wkłady atramentowe HP 88: błękitny, purpurowy i żółty, 100 arkuszy papieru HP Superior Inkjet 180 formatu A4 oraz płytę CD Business Marketing Design z bezpłatnymi, profesjonalnymi projektami szablonów dokumentów.

Przeznaczone dla biznesu

Drukarki HP Officejet Pro oferują dużą prędkość druku i funkcje niedostępne w drukarkach laserowych. Kolorowe drukarki serii HP Officejet K5400 drukują 35 stron na minutę w trybie „draft”. Z kolei jeśli potrzebujemy urządzenia wielofunkcyjnego – drukowanie, kopiowanie, faksowanie i skanowanie umożliwi HP Officejet Pro L7000. Tymczasem do drukowania w formacie A3 dedykowana jest kolorowa drukarka Officejet Pro K8600. W tym urządzeniu całkowity obszar wydruku przekracza rozmiar A3 i wynosi 330x483 mm, co pozwala drukować plakaty czy arkusze wielkoformatowe.

Drukarki Officejet Pro wyposażone są także w funkcję automatycznego druku dwustronnego, obsługę sieci przewodowej i bezprzewodowej. Dostarczane są wraz z oprogramowaniem Easy Printer Care firmy HP, co pozwala na obsługę i monitorowanie do
15 drukarek.

Więcej informacji pomocnych w wyborze odpowiedniej drukarki dostępnych jest na stronie: www.hp.pl/gwarancja.

Pełna treść artykułu dostępna jest w formie e-gazety.

Zamów Gazetę PDF koszyk



nr 7(76)2008


zamów koszyk

Zobacz więcej na temat: HP | atramentowa | drukarka

| |
Komentarze Dodaj komentarz
Brak komentarzy.

Partnerzy

Reklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzy
Archiwum