Zamknij
Serwis www.gazeta-msp.pl wykorzystuje technologię "cookies" tzw. ciasteczka. Pliki wykorzystywane są dla celów poprawnego funkcjonowania naszego serwisu. W przypadku braku zgody na ich zapisywanie konieczna jest zmiana odpowiednich ustawień przeglądarki internetowej z jakiej korzystasz.

Home >> Wszystkie artykuły >> Byt czy niebyt gospodarczy? >>

Byt czy niebyt gospodarczy?

Reklama w przedsiębiorstwie, czy warto zainwestować?

Czym jest reklama – każdy z nas wie intuicyjnie. Dla celów artykułu definicję reklamy można pominąć. Skoncentrujmy się na formie oraz praktycznych możliwościach oceny efektywności poszczególnych nośników z punktu widzenia małego przedsiębiorcy.
Czy dla nas – małych przedsiębiorców – reklama jest potrzebna? Jeśli tak, to jaka forma? Możliwości jest przecież bardzo wiele – ogłoszenia w gazetach, książki telefoniczne, może plandeki na płocie lub billboardy przy arteriach komunikacyjnych?   Percepcja podprogowa   Już jadąc do biura – czy to autobusem czy samochodem – jesteśmy poddawani delikatnej, acz sugestywnej manipulacji producentów wszelkich marek. Stojąc na czerwonym świetle obserwujemy okolice i nawet nie zważając na bannery nasz umysł podświadomie rejestruje wizualizację reklamy i zapisuje ją w naszej podświadomości, co następnie wpływa na nasz gust konsumencki (działa tutaj percepcja podprogowa, czyli nieświadome zapisywanie i postrzeganie informacji przez nasz mózg oraz utrwalanie jej w naszej podświadomości). Na pytanie, czy reklama jest potrzebna, jesteśmy w stanie odpowiedzieć prawie zawsze. Nawet jeśli sprzedawany produkt czy usługa jest rewelacyjnej i bezkonkurencyjnej jakości, zawsze możemy wyobrazić sobie sytuację, w której produkt czy usługa konkurencyjna, o znacznie gorszych parametrach „sprzedaje się” znacznie lepiej tylko dlatego, że jest lepiej zareklamowana. Zasadniczym problemem jest więc to, jaką formę reklamy zastosować w konkretnej sytuacji. DOTACJE UE KANCELARIA KSIĘGOWA Prawnicy-Kredyty-Windykacja-Informatycy-Kurierzy www.ycpoland.com
Pełna treść artykułu dostępna jest w formie e-gazety.

Zamów Gazetę PDF koszyk



nr 7(76)2008


zamów koszyk

Zobacz więcej na temat: reklama

| |
Komentarze Dodaj komentarz
Brak komentarzy.

Partnerzy

Reklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzy
Archiwum